Informaţii privind utilizarea Intranet-ului Camerei de Comerţ şi Industrie Covasna

26 septembrie 2017

1. Pentru înregistrarea unui cont, este necesar să completaţi formularul de înregistrare, accesibil aici.

 

2. După completarea formularului de înregistrare, datele introduse vor fi verificate şi vor fi asociate firmei indicate.

 

3. Camera de Comerţ şi Industrie Covasna va trimite un email cu subiectul Activare utilizator nou, 

 

4. După activarea utilizatorului nou, puteţi accesa Intranet-ul Camerei de Comerţ şi Industrie Covasna de pe prima pagină,

 

introducând adresa de email şi parola specificată la pasul 1.

 

5. Veţi ajunge pe prima pagină a Intranet-ului unde regăsiţi denumirea firmei Dvs., iar în dreapta butonul albastru Editează

 

6. Dintre cele patru tab-uri puteţi alege de ex. Detalii de identificare, unde puteţi actualiza datele firmei Dvs.

 

7. În tab-ul Statistici regăsiţi datele de bilanţ relevante pentru perioada 2013-2016:

 

6. În tab-ul Topuri puteţi vedea clasamentul domeniului de activitate al firmei Dvs.

 

7. În tab-ul Comenzi / Plăţi puteţi rezerva participarea Dvs. la Ceremonia de Premiere sau puteţi comanda diploma, catalogul, sau

 

8. puteţi semnala dorinţa Dvs de a avea spaţiu de publicitate în paginile Catalogului Topului Firmelor sau la Ceremonia de Premiere. Camera de Comerţ şi Industrie Covasna vă va contacta pentru a finaliza contractul de publicitate.

 

9. Ca o noutate, oferim posibilitatea plăţii online, fără costuri suplimentare:

 

10. Dacă aveţi un voucher, vă rugăm să introduceţi aici codul.

 

11. După completarea datelor de facturare, vă rugăm să apăsaţi butonul Finalizare comandă.

 

12. Dacă optaţi pentru plata online, veţi fi transferat în deplină siguranţă, pe site-ul EuPlătesc.ro . Dacă alegeţi plata prin virament bancar sau plata în numerar, Camera de Comerţ şi Industrie Covasna vă va transmite o factură proformă prin email.

Vă aşteptăm la Ceremonia de premiere şi/sau în Intranet-ul Camerei de Comerţ şi Industrie Covasna.